birmeleginannesi_ Puhu_ishak bende düşünüyorum bu ay peki film esnasında mi açtılar tüpünü yoksa sonra başka şekilde tedaviyle mi
Puhu_ishak birmeleginannesi_ film esnasında açıldı cnm sıvıyı verdiklerinde ilk kapaliydi 2 kere daha enjeksiyon yapınca açıldı
cansbade denizimsii12 çektirin bencede çok 15 ay denedim rahim filminden 1.5 ay sonra hamile kaldım Allahım izniyle
cansbade birmeleginannesi_ ağrısı adet sancısı gibi 15 ay denedim 1,5 ay sonra hamile kaldım Allahın izniyle
Servikal birmeleginannesi_ canım ben ilk sefer çektiğimde hamile kalamadığım için çektim sağ tüp kapalıydı.İkincisini de düşükten sonra çektim tüpüm açıktı bi zararı yok tıkalı varsa yapışıklık açıyor ben narkozlu yaptırdım 15 dakika sürdü.Acı eşiğin varsa narkozsuz yaptır.
birmeleginannesi_ Servikal orta ne çok var ne çok yok ama yaptiricam bende yapisiklik falan nasıl açıyorlar peki cihazla mi
Puhu_ishak birmeleginannesi_ ince uzun bir cihaz sokuyorlar rahimden içeriye ama bir acısı olmuyor onun ince zaten baya
cansbade birmeleginannesi_ vajinaya bi cihaz sokuyolar ama hemen girişine ordan ilaç veriyolar ilaç tüplerden geçiyor ve her hangi bit sorun varsa o ilaçla açılıyor o ilaç tüplerden geçmeden işlem bitmiyor zaten