birmeleginannesi_ ben yaptırdım tuplerim kapaliymis birini acabildiler biri kapalı kaldı ama hamileyim tek tup bile açık olsa yetiyor zaten, korkulacak bir işlem değil anestezisiz yaptırdım hafif bir adet sancısı oluyor anlık sonrasında da lekelenme oldu bir gün sonra geçti herhangi bir ağrı sızı süreç yok yani anlil bı işlem