Bellabells mmeliikee ilk gebeliğimde tansiyondan 38 haftada sezeryan oldum.17/10 oluyordu.12/8 ideal tansiyon değeri. Tabi tuzlu tüketmeyin ama düşürmeye de çalışmayın.düşmesi de sıkıntı oluyor.bu aralıkta devam etse iyi olur.