Pnrskya Merhaba bende de aynı durum var 29 haftalık gebeyim. 11 mm ölçüldü. Bağırsak genişlemesi var dendi. Çok tedirginim. Ne gibi bir sorun olabiliyor, süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı ?
ahsenimdeahsenim Pnrskya merhaba bebeginiz dogdumu bagirsak gemislemesi ne durumda benimde detylida cikti.kaygiyla bekliyorum
dilansengell Pnrskya merhaba bebegınızın durumu nasıl bana da genişleme oldugunu söyledi doktor 6,5m 24 haftalığız korkuyorum
ec691 ahsenimdeahsenim merhaba sizin acaba ne oldu süreç simdide ben yasıyorum kücülmesi lazım ama kücülmedi kafayı yemek üzereyim
ec691 ahsenimdeahsenim bende amniyosentez verdim sadece taşıyıcı çıktı sağlıklı doğacak inşallah taşıyıcılık benden geçmiş Rabbim evladını sana bağışlasın bende sağ salim alayım inşallah😍🙏🏻