Kızlar 13 haftada gittim bacak arası kapalı dedi doktor 15 haftada da bacaklarını çapraz yapmış yatıyor dedi tahmin istedim kız olur gibi dedi sonra evirip çevirip baktı yok çıkıntı var gibi erkek gibi dedi alışveriş yapma dedi tabiki sağlıklı olsun en önemlisi o ama dışardan gören herkes erkek diyor göstermiyor diyince ozaman kızdır diyor gerçekten hep öyle mi oluyor