Annecivciv korkulacak hiç birsey yok bende burda ilçedeki hastaneye karın ağrısıyla gittiğimde bana da verdi ultrasonla bakmadı bile deyip kızıp kullanmamıştım sonra bir hafta sonra kendi doktoruma gidince içerde kanamam olduğunu öğrendim kanama dışarı çıkana dek vermedi ilaç sonra kanama dışarı vurdu ve progestan verdi keske ilk buraya gittiğimde kullanmaya baslasaymısım gerçi etki etmedi ilaç bana kanama geçmedi durmadı de en son pıhtı atmış kendiliğinden öyle kaldı yani korkulacak kullanılmayacak bir ilaç değil sadece bende yan etki oldu karaciğer enzimlerim tavan yaptı kabardı her yerim kaşındı filan pruloton iğneyle değiştirmistim iğne kullanmıştım