5 haftalıkken kanama geçirdim. birkaç doktor baktı hepsi ayrı ayrı konuştu saçma sapan kürtaj yapalım diyen oldu dış gebelik diyen oldu.ozele gittim perinatoloji bölümüne. kese aşağıdaydi baya beklicez dedi doktor.2 ay boyunca devam etti kanama. İçim rahatti hiç takmadım çünkü 6. Haftada kalp atışı duymuştuk. hep olumlu düşündüm. Şuan 14+1 oldum. Kanamam yok bebek yukarı çıkmış.