Def_ oozgenur Umarım sevindirici haberi birbirimize veririz mutlaka haber ver bende haber vereceğim canım 🌸
dolunayes oozgenur 7 adet yasin oku yatsi namazi sonrasi canim niyetini edip. Salati tefriciye zikri var cok tesirlidir. Niyet edip kibleye dogru 4444 kere okunacak . Gunluk 100 okuyorum faydalarini gorursun insallah
Def_ oozgenur Ben elendim bugün sabah canım regl oldum 2 gün önceden vardır bir zamanı bebişin önümüzdeki ay inşallah hormonlarıma baktıracağım yarın 🤲🏻
dolunayes oozgenur oozgenur bunlar denenmis dualar. Herkes dua eder buna emek birazda istemek tabi siz bilirsiniz
dolunayes oozgenur valla bende ise yaradi birine de faydam olursa ne mutlu bana Rabbim hakeden herkesin kucagini doldursun. Teyzem hafız banada o önermişti onundan bu şekilde bebegi olmustu
dolunayes oozgenur okudugum gunun ertesi gunu erken yumurtlama olmustu teste 17 . Gunde yumurtluyodum 11 inde oldu
oozgenur dolunayes benim adete 4 gun kaldi o zamana bitirip insallah guzel haber alirim bende 🙏 sen hamile misin
dolunayes oozgenur yasin biterde salati tefriciye kolay bitmez canim o yetismez devam edersin okumaya
oozgenur dolunayes duanda yer verirsen bende sana dua edecegim canim allah kucagina almayı nasip etsin saglikla
dolunayes oozgenur inan hep ediyorum her namazda tüm isteyenlere dileyenlere Rabbim hakeden herkese nasip etsin kucagini doldursun canim
Hayat70 oozgenur Olabilir kuzum bende geç döllenme oldu 4gun geciktigimde kan testinde çıkmadı.Duphoston kullandım bitti .Böyle aşırı ağrım var batmalar kramplar giriyor diyorum adet olcam gelmiyor. Ağrı oluyor gelmiyor niye böyle oldu dedim ilaç bittikten sonra test yaptım pozitifi gördüm kan da değerim 960cikmisti.Bunu öğrendigimde 17gün gecikmem vardı.Bu arada pcosluyum gecikmem gayet normaldi benim için.😇
oozgenur Hayat70 gecikme falan hic yasamadim her ay tam zamaninda gelir benimde ona sinir oluyorum bi gevikme olur bi umut belki oldu diye ama her zaman oldugu gunde olurum
Grand Benimde 10gün geçti hala olmadım kan verdim ama sonuç negatif kadın doğuma gitsem mi bilemiyorum aynı durumda olan varmı
Hayat70 Grand Bence gitmelisin ben pcosluyum 10.gun gitsem cikicakmis ama ben 17.gunde gittim.Varsa kanda çıkar Allah’ın izniyle.😇
Hayat70 oozgenur Bence o daha iyi birşey bende sürekli gecikme oluyordu hergun umutlanip test yapıyordum negatif görmekten umutlarım paramparça oluyordu.İnan sabretmek gerek belki 1yil belki 5belki 10Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin yeterki.🥰 Rabbim tez vakitte kucağını doldursun insAllah.😇