oozgenur Kasik ve bel agrim artti adete 4 gun var uygulamaya gore gecen ay 2 sinde olmustum ve rahmime dogru ağrı ve batma var cok fazla akintim da var belirtiler olabilir mi
Hasret5506 oozgenur ben akıntı ile ögrenmistim birde biraz ağrı ile uygulamaya göre 6+4 üm ama öyle değilim 😁😁
tugba04 oozgenur Benimde 3 günüm var aynı belirtiler iki gündür bendede var bugün normal kaset test yaptım negatif çıktı mart ayında kimyasal geçirmiştim galiba bu sefer bişey yok ama 😞
adatuna oozgenur erken gebelik testi yapabilirsiniz, regl belirtileri ile gebelik belirtileri benzer. 4 gün varken büyük ihtimalle çıkar testte.
Def_ oozgenur Özgecim aynıyız bende 2 sinde adet olmuştum şimdi adetime 4 gün var aynı şeyleri hissediyorum hatta ben dayanamayıp erken gebelik testi yaptım artımed fakat flashla bakınca veya çok dikkatli bakınca hafif bir siliklik var kendimden şüphe ettim acaba mı yanlış mı görüyorum diye bat bekleyip kan vermeyi düşünüyorum ya yoksa şimdi daha çok üzülmek istemedim umarım ikimizinde bebişi vardır merakla bekliyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤍
Hasret5506 oozgenur biraZ daha bekle sen kendini bilirsin birde en büyük eminligim şu oldu olmadan 1.2 gün önce ilaçla ve kaynar Su torbası ile evde gezerdim o dikkatimi çok cekmisti
syii oozgenur nacizanee fikrim bekle ben adet gecikmemden 10 gün sonra yaptım. Evde idrar testi de yapmadım daha çok kendimi germemek için. Dirkt kan testine gittim ertesi güne çıkıyor zaten sonuç
oozgenur Hasret5506 her ay negatif gormekten yoruldum o yuzden bekliycem sanki her ay diger ayin aynisi gibi
oozgenur tugba04 bende emin degilim iste ben kimyasal bos gebelik falan hic yasamadim daha yada yasadim bilmiyorum cunku hic kanda baktirmadim gecikmelerim okdugunda bile bekledim ama sonradan hep hüsran oldu
tugba04 oozgenur Anladım ben dayanamayıp baktırmıştım bir haftada gecikmem olmuştu ama bide o zaman bulantılarım bile başlamıştı hafif böyle yemek kokularına fln hassasiyetim vardı tabi sonra beta değeri düşünce belirtilerde gitti ama bu ay öyle bi belirtimde yok hiç sadece kasık ağrısı başladı
Def_ Def_ Bizde iki aydır bekliyoruz kaç kere test yaptım hep negatif üzüldük yine üzülmekten korkuyoruz 🥹
oozgenur Def_ ben 2 yildir bekliyorum canim insallah vardir da bizde seviniriz ama bende dayanamayip ovulasyon testiyle baktim bişey cikmadi 😞
oozgenur BurcuArya35 bilmiyorum canim kendi kendime her ay oldugu gibi belkide belirti yaratiyorum bi umut iste
Def_ oozgenur Umarım sevindirici haberi birbirimize veririz mutlaka haber ver bende haber vereceğim canım 🌸
dolunayes oozgenur 7 adet yasin oku yatsi namazi sonrasi canim niyetini edip. Salati tefriciye zikri var cok tesirlidir. Niyet edip kibleye dogru 4444 kere okunacak . Gunluk 100 okuyorum faydalarini gorursun insallah
wintersun oozgenur Benimde adetime 2gün kala aynı böyle belirtilerim olduydu canım inşallah seninde olur Rabbim gönlüne göre versin
wintersun oozgenur Evet hamileyim kasık ağırısı ve akıntım olunca hemen test yaptım 6.haftadayız😊 Allah isteyen herkese nasip etsin