bitterciko Arkadaşlar b12 60 çoktı hemşirem de dalga geçti 🥲sen adını hatırlıyor musun diye . Doktoruma daha gidemedim . Evde doğal şekilde yükseltme yapılabilir mi
BirTim bitterciko bana doktorum b12 ve demir düşüklüğü için ilaçlarıma ek olarak gyno ferro sanol başlattı günde iki kez alıyorum.
bitterciko ayseetrl iğneyi yazmam dedi doktor hamilelikte . İlaçta da karar veremedi . Kadın doğum doktorun yazsın dedi
Sevde- bitterciko babada öyle söyledi doktorum besinlerle almam gerektiğini söyledi 🤦🏻♀️ iğne yaptıranlar neye göre yapıyorlar
Ummu1234 bitterciko doktor bişey demedi onunla ilgili ama zaten bizi sömürdükleri için vitaminimiz kalmıyo😂😍
irem-1 bitterciko ay maalesef günde 5 ilaç kullanıyorum bitsin diye bakıyorum ama tekrar veriyor doktorum 🥹
prematureannesi_ bitterciko sor bakalım zararı yok hatta doktorum bebeğin kemik gelişimine de yararı olur demişti benim en dipteymiş hamileliğim boyunca bu kulaklar herşeyi duydu 😂