Benim bat 27, 3 gündür test yapıyorum saçma sapan çıkıyor pozitif gibi değil gibi 2 gün önce kan verdim 2.17 çıktı bugün tekrar vercem cumartesi tatile gideceğiz adetimle tatil çakışıyor o yüzden adet geciktirici başlayacaktım suan elim kolum bağlı resmen ne yapacağımı bilmiyorum bir daha kan verip ona göre hareket edeceğim 🙏🏻