Findukli_Lokum Esragungor34 ay bebiş kaç kg oldu bilmiyorum kontrolde bakacağız 🐣 ama ben son 1 ay da hızlı kilo aldım çünkü ne bulursam yiyorum ahaha 🤭 cidden öyle hep indirim kovalıyorum
Yazmelegi_ Edolili nasıl geçti peki bende normal istemiyorum korkuyorum açıkçası yani acı eşiğim düşük dayanamam
Meryemiss Yazmelegi_ korkmayın görüyoruz ki çogu zaman acı eşiği düşük olanlar daha pozitif doğumlar yapıyor allah yardım ediyor
Edolili Yazmelegi_ çok çok güzeldi çok kolaydım . Ameliyattan çıktık uyusuklugum geçti hemen ayağa kalktım çok rahat bı doğum ve sonrası oldu. Çok mutlu geçirdim😊 Hiç düşünmeden tekrar sezaryen isterim ilk olsa normal yapamazdım yani kaldiramam ben yapanlarida cok takdir ediyorum
Meryemiss Bet1 aynı gündeyiz bnimde 2.ve ilkide kız olduğu için herşeyi hazır nerdeyse sadece bi kaç ona özel parça yaptırdım yeter bakalım kızım 38 haftalık doğdu belki buda öyle doğarsa bende temmuz başı gibi doğururum diye düşünüyorum bakalım
Bet1 Meryemiss sağlıkla alalım canım kucağımıza benim ilki 34+0 da sağlıkla doğdu şükür. Şimdi de erken doğum riskim var 38+0 i istiyorum ben ama inşallah bekler o günü
Yazmelegi_ Edolili ya ne güzel darısı bana inşallah diyim ozaman. Gerçekten normal doğum yapanları ben de takdir ediyorum 🌸
saitkereminannesi02 Esragungor34 28+1 ikinci oğlum olacağı için pek birşey almayacaz anakucagi aldık sadece Mayıs ortası gibi kıyafetleri yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum sezaryenliyim ama davetsiz misafir sonuçta
Bet1 irmsm evet spinal sezeryan olmuştum çok rahat atlatmistim şükür 2. Yi de spinal sezeryan istiyorum
irmsm agaadfsdqqaa ilk kırk gün normal giydiriliyor canım eldiven şapka uzun kollu zıbınlar tulumlar gibi kırkı çıkınca yavaş yavaş zıbın a geçiyorsun sadece sonra eldivensiz şapkasız durabiliyor yani bende öyle yapmıştım doktorda zaten 40 ı çıkınca artık çıkarın diyor