efsanee_ Sadece yaşa göre değil ayın kaçında doğduysanız o tarihe göre 1 ve ya 2 ekleniyor çin yaşınız çıkıyo. Nette otomatik yapan siteler var ordan yapın direk kızlar. Çin takviminde benim kız çıktı👩👧 🤗 önümüzdeki ay dr kontrolünce çıkar herhalde
reinamm gayecee Cyln1 efsanee_ Aymehah Burcum32 eymeninannesii Saliss Beyza12345 http://cin-takvimi.gen.tr/otomatik-cin-takvimi-hesaplama Burdan otomatik bakabilirsiniz:):) hadi bakalım
Cyln1 Beyza12345 benim ilki tutmadı bu seferki daha belli değil cinsiyeti 😊 zaten inanmıyorum doğru olsa herkesinki tutardı zaten fazla seçenek yok ya kız ya erkek hangisi tutarsa 😁
Ayferfeneer eymeninannesii 14+6 olduk 16 da gitcem kesinleşir heralde artık benimde içimden kız geciyo hatta çok ınanıyorum kız olduğuna
Hayalvemasal00 Beyza12345 benimde doğru cikti. Kac yasindaysan ve hangi ayda dogduysan ona gore hesapliyor. Yasinin dogru olmasi onemli.bide hangi ayda hamile kaldiysan. O olcumlere bakiyosun. Sonuc cikiyor
reinamm Beyza12345 benm her iki gebeliğimde de doğru çıktı. Ama otomatik olana bak. Liste şeklinde çıkınca yanılma oluyor. Çünkü 1 yaş fazla hesaplanması gerekmiş. O yüzden otomatikten bak cnm
Nwysnp Benim kızımda tuttu oğlumda tuttu bunda tutmadı.çin takvimi dahil bütün belirtiler kız olacağını gösteriyodu ama oğlum olacak hayırlısıyla.doğumda sürpriz olmazsa 😂
yyhulya benimki tuttu 14te fln bakmıştım kız yazıyodu doktorum 16dan beri kız diyo 22 haftalık olduk takvime inandığımdan değil de insan erken zamanlarda merak ediyo işte 😂
gayecee efsanee_ kız çıktı 😍 beni her gören de sende bir güzellik var kesin erkek diyorlardı :) bakalım doktor ne söyleyecek
Berilikom Beyza12345 hiç inanmayın cnm kız çıkıyordu benim erkek olucak nasipse ilk kızımdada erkek görünüyodu kızım var hayırlısını dile çıkıyo diyenler şans eseri oluyo bence:;))
Beyza12345 Berilikom bence de ben de inanmadım ama gene de insan iste merak ediyor ne kadar doğru dogruluk payı yoktur bunda da 😂😌😌 gene de