Dlkzz
Sezeryandan 10 gün sonra aynisi olmustu bende ama sadece sol tarafimda
Gözle görürülpr bir sekilde bir siskinlik vardi
Baya baya sari su akiyordu yani
Emzirmeye yardimci olan su uzun ipince silikon siringalsr oluyor ya onu dikisime batirip cektiler
Cok agrim olmustu 2-3 gün üst üste ysptilar bunu bana
Cok sükür bidaha olmadi. akmasi iyi birsey hatta vücudun ve dikis agrindaki basincta gidiyor rahatliyor. Gecmis olsun bu arada