Deneyimli anneler ben 1 ay önce spinal sezaryen oldum. İki dikişin ucundan sarı su geliyo bende koştur koştur doktora gittim kesin enfeksiyon kaptım diye doktorum enfeksiyon degil ödem atılıyor cok sis dedi bu arada doktorum doçent. Hocam enfeksiyon sandım dedim hayır dedi. Aradan kısa bir süre geçti tekrar gittim hayır enfeksiyon yok dedi yine. Çamaşırım ıslanmasın diye peçete koyuyorum her yarım saatte değiştiriyorum ama artık sıkılmaya başladım. Eczacıya danıştım vücudun ödemi o şekilde atıyor olabilir dedi. Dikişimde şişlik vardi ciddi derecede sarı su aktıkça şişlikte inmiş. Geçmezse tekrar gideceğim ama benim gibi olanlar var mi?