Kızlar dün 10 buçukta haztaneye yatışım oldu, bebek 3950 çıktı. 39+5 olduk bugün. Hic açıklığım yoktu. Dün saat 13 civarı propes verildi. 1 cm açıklık oldu. Daha da olmadı. Alttan ilaç şeklinde iki kere ilaç kondu hala bir etkisi yok. Sancım çok hafif regl olacakmisim gibi. Suni sancı verilmedi. Yarın 10 bucuga kadar acilmam olması lazım yoksa doktor kararı ile sezeryan olacağım, başına biyle bir şey gelen var mı nasıl atlattiniz lütfen bilgilerinizi benimle paylaşın