Canınız her istediğinde dişlerinizi fırçalamayı deneyin kızlar. Ben de yıllardır içiciydim. Ne zaman tekmeleri hissettim sonrasında içemedim. Kahve ve çaydan uzaklaştım sigarayı çağrıştırıyor bana. Sabah uyandıgımda ilk işim sigara yakmaktı.
Burda gelip size icmeyin şöyle böyle diyenlere de kızmayın bence. Herkes sizin iyiliğinize konuşuyor çünkü. Belkide sizi gazlıyor içmemeniz için😌
Her istediginizde su için, dişlerinizi fırçalayın, kuruyemiş yiyin, çaydan kahveden uzak durun, sakız çiğneyin.
Yapacak bişey yok bırakılmıyor diyordum ben de ama beyinde bitiyormuş her şey. Yaşayarak öğrendim.
İnşallah yaparsınız. Dua edicem sizin için. 🥰
🫶🫶🫶🫶