Elif_p PrensinibekleyenAnnee canım benim kızımda da bebeğin yerleşimi aynen bu şekildeydi kesesi de yuvarlaktı bana kız gibi geldi
PrensinibekleyenAnnee Bernakrc1 bugün hastanede bı kadınla karsılastım 6+3 dunoda kalp atışıni duymamış istersen Altan bakım demiş doktor istememiş 1 hafta sonra çağırmış normal bence