PrensinibekleyenAnnee Kızlar merhaba çok şükür kalp atışını duydum burda görmüştüm fasulye gibi olursa kese erkek yuvarlak olursa kız ee benimki ikiside şekli 
Oznursorhan PrensinibekleyenAnnee benim de 7+2 kesem de aynı böyle 😂 çok inanmam böyle şeylere ama ilk gebelik malum insan merak ediyor 🙈
Bernakrc1 Tgbksknttr bebek görünmedimi canım bende dün gittim doktora 5+5 günlük benimde sadece kese gözüktü normal mi acaba
Minnakkurabiyeveannesi27 PrensinibekleyenAnnee benimki sadece bir his birde kesenin görünümde sol tarafında olunca kız diyorlar bakalım bana bilgi verin inşallah bir çok dediğim kişi dönüş yaptı tahmininiz doğru çıktı diye 🥰
Bernakrc1 PrensinibekleyenAnnee aslında ikinci hamileliğim ama ilkinde 6 haftada ikisinide görmüştüm bunda biraz kafam karıştı