Melek__55 mororkidee evet ovulasyon testi varsa elinde onu yapsana ben ilk başta ovulasyon testi yaptm koyu çıktı sonra test yaptm
mororkidee _Feslegennn__34 geçen ay benim de çizgi çıkmıştı ardından adet oldum. Bu ay bu yüzden bekleyeyim diyorum. Bu testler yanıltabiliyor. İnşallah güzel haberler alırsınız 🙏🏻
mororkidee KayraKuzusu ben daha koyu olması gerekiyor diye düşünmüştüm ama siz de böyle öğrendiyseniz ben bi kan vereyim en iyisi ☺️
KayraKuzusu mororkidee evet mutlaka verin ben kanda 89 değerle öğrenmiştim sonrasında 2 gümde bir tekrar verip takibini yapmıştık şuan 27. Haftadayız 😇
ladyax  ben böyleyken öğrendim canım ertesi gün kan verdim 217 çıktı
Vaveylaanur mororkidee yok şöyle söyleyim, her gebelikte beta farklı başlar benim erken gebelik testi yapmama rağmen adetim geçtikten 2 gün sonra yaptığımda böyle hafif silik çıkmıştı bi kan verip 2 günde 2 katı artıp artmadığına bakın yeterlidir
mororkidee Melek__55 
mororkidee Melek__55 
mororkidee Melek__55 <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/26/vbWDq.jpg” alt=“vbWDq.jpg” border=“0”>