Bugün bat günüm ama çok düzenli olmuyorum. Örneğin geçen ay 4 gün gecikmeyle adet oldum. Geçen ay klomen kullanmıştım, bundan kaynaklı olabilir. Testi bu sabah yaptım. İlk 2 dk çizgi yoktu, 3.dk bu çizgi belirdi. Fotoğrafı 5.dk da çektim. Sizce kan vereyim mi? Hastane biraz uzak, biraz daha beklesem mi?