TugSozTan İlaç tok tüketilmemeli gerektiği için sabah alıyordum fakat ağızdan gaz çıkarken ilaç kokusu geldiği için asla sabah alamadım. Doktorum gece yatmadan al dediği için gece alıyorum
Osi30 Kubracigimm Dahiliye doktorum bana troid ilacı kullanırken aynı zamanda farklı ilaç içmemem gerektiğini söylemişti.En azından 4 saat geçmiş olması gerekiyormuş.Sizinde bilginiz olsun doktorunuza bi danışın isterseniz
Kubracigimm Osi30 aa öyle mi teşekkür ederim bunu bilmiyordum arada 15 dakika kadar bekliyorum ama dört saat felan diyorsunuz ben sorayım onu. Sağ olun 🙏
Bscnszn En güzeli yatmadan önce içmek 😀 benim midem hassas ve yemeklerde yoğurt vs tükettiğimi kontrol etmek yoruyor.
Muczm33 Sumeyyee_ss bende kullanıyorum ama aç karna alamıyorum midem yanıyor tok alınca bile midemi yakıyor iki üç bardak su içiyorum yanmasın diye bide bende kabızlık yaptı mecbur kullanıyorum ama