Barismom Aylin735 şuan daha 13.haftafayım zaten normal taytlarımı kullanıyorum ama ilerleyen zaman için daha iyi sarması ve daha rahat olmak için almak istiyorum
Barismom Berfehilal AA 2gün önce aldıysanız belki bende bulabilirim. 🙏Kaç kilosunuz Hangi beden tercih ettiniz
MrvveyZgc Barismom bende trendyoldan aldım luvmaBelly diye bi satıcıdan o kadar memnun kaldım ki tüm hamileliğimi bu taytla geçirdim resmen 8 aylığız şimdi😊
Barismom tubimom 51kiloyum suan bel ayarında varsa s tercih ederim o zaman bende 😊 kaçıncı haftadasınız
MrvveyZgc Barismom ben S beden aldım çok zayıf hamile kalmıştım 44 kiloyla şimdi 59 kiloyum kullanıyorum hala zaten belden ayarlanabilir gayet rahat
defneveannesii_ A101’e kanz markası hamile taytı gelmişti ben ondan aldım hem çok güzel esnek hem de çok rahat. Kanz sitesinde varsa eğer mutlaka bakın öneririm ben çok memnunum giyiyorum sürekli ☺️
busragil Barismom pentinin siyah tayti, şuan 170 boy 76 kiloyum M bedeni hala giyiyorum Bir de e bebekin taytlari cok guzel tam fiyat performans urünü, onlarda da L almistim