Barismom Kızlar hamile taytı almak istiyorum, İnternette okuduğum yorumlarda çok arada kaldım birinin beğendiğini başkası beğenmemiş kullanıp memnun kaldığınız marka var mı??
Gumus25 Barismom penti aldim bugün gelince yorumumu güncellerim bende araştırdım en memnun kalınan oydu
Barismom tubimom bakayım lcw ya, suan daha 13.haftadayız normal taytlarımı kullanıyorum ama ilerleyen zamanda daha rahat olmak için almak istiyorum. Acaba s mi m tercih etmeliyim
Kbrtg Barismom Geçen haftalarda kanz markasının hamile taytı A101’e gelmişti çok rahat ve kullanışlı memnun kaldım tavsiye ederim
Barismom Kbrtg onu kataşogta görmüştüm kaçırdım yaa ama bulabilirsem bakarım online da falan teşekkür ederim
tostperisi Barismom trendyoldan artış diye bir markanınkini aldım belden darlığını ayarlıyorum çok yürüyünce hafif kayma yapıyor ama o olmasa ne giyerim bilmiyorum
gzl_2320 Barismom Bunu almıştım 26. Haftalarımda sonuna kadar giyebileyim diye m beden aldım ilk dizlerden bi tık bol duruyodu göbek kısmını da kısmıştım ayarlanabilir zaten, şuan tam oturuyor 36+1 olduk göbek kısmı sıkmıyor. Şuan 68.5 kiloyum 1.65 boy
Sevval0308 Aylin735 hamile taytı göbek çıktıkça çok rahat olan bir şey normal tayt öyle rahat kavramiyor gobegi
Duyulurum Aylin735 normal tayt bir süre sonra aşağıda kalıyor rahatsız ediyor. Yüksek bel toparlayıcı olanlar var onlar da göbeği sıktığı için hamilelik için yanlış bir tercih oluyor. O yüzden hamile taytı rahat oluyor. Ben de ilk gebeliğimde hep evde olduğum için ama geriye duymadım ama şu an 25 haftalık oldum artık almayı düşünüyorum
Barismom Aylin735 şuan daha 13.haftafayım zaten normal taytlarımı kullanıyorum ama ilerleyen zaman için daha iyi sarması ve daha rahat olmak için almak istiyorum
Barismom Berfehilal AA 2gün önce aldıysanız belki bende bulabilirim. 🙏Kaç kilosunuz Hangi beden tercih ettiniz