Senle1 Nisanrrerdag bnm üç hafta önce 77 üstü çıktı canm aşırı vucut ağrısı ve üşüme yasiodm degere ve kisiye göre değişiyor
Senle1 Ozlemmisss canm gecms olsn bsey sormak istiyorum 8 Nisan’da 77 çıktı crp değerim antibiyotik iğne haplar vs kullandm şuan 4 5 gündür yine aynı durumdayım acile gtmstm üşüme felan ile acaba tkrr gtsem yine mi aynı ilaçlar verilir bı bilgin var mı hamile deglm bu arada
Ozlemmisss Senle1 Ay birden tansiyonum çıktı hamile sandım seni 77 diyince 😄😄 enfeksiyonun artmış olabilir canım bu aralar Bi de infulanza çıktı (domuz gribi) ateşinde varsa o testi yaptır. Benim bi ateşim yoktu ama yine de yaptırdım negatif çıktı
Senle1 Ozlemmisss ateşim yok ama sürekli kusuyorum gece uykuları haram oldu resmen ter içinde kaliorm ince gymeme rağmen
Ozlemmisss Senle1 çok geçmiş olsun canım bence tekrar git ilaçlarını da al aynılarını verirse yazdırma receteye var diye.