Nisanrrerdag bende de belirti şikayet yoktu. Doktorum şikayetin yoksa sorun değil demişti. Yüksek çıktığında antibiyotik ve tek kullanımlık şase içmiştim. Stres yapmayin bende enfeksiyon dan çok korkardım nasl atlatacağım diye, bak şimdi bebeğim 12 günlük. Dut kurusu iç canm enfeksiyona iyi geliyor gebelikte içilebilir bende içtim iyi geldi hem öksürüğüme hem enfeksiyona