birmeleginannesi_ şöyle anlatayım 2. gebeliğimde korunuyordum bilmiyordum hamileymişim kalp atışı duyuldu 6 haftalıkken sonra kalp durmasıyla kaybettik 2 gün sonra kürtaj oldum.
Üçüncü gebeliğimde korunmuyordum kendiliğinden düşük oldu ama kürtaja alındım.
Dördüncü de de korunmuyordm 8 haftalık olması gerekirken 6. Haftada kalbi durmuş kürtaj oldum kürtajda parça kalmış tekrar kürtaj oldum.
Aradan 6 ay geçti bebek istedik doktora muayeneye gittik neden düşük vs dedi ki rahim incelemesi var hap verdi oda yan etki oluştu zombi gibi uyumuyordum. Vazgeçtik olursa takdiri ilahi aradan zaman geçti bu sefer olmuyor her ay deneme derken bir akşam sancılandım öyle böyle değil ağrılar giriyor çıkıyor acile gittik serum yaptılar gönderdiler birde cuma akşamıydı doktor nereden bulacaksın 2 gün ağlaya ağlaya acillere gittim geldim iğne yaptılar yarım saat anca kesiyordu pazartesi sabah 6 da kalktık direk özel hastaneye dedi ki 4.5 cm kist var rahim duvarına değiyor ağrı yapıyor 2 antibiyotik 2 ağrı kesici gönderdi 3 adet dönemi bekle dedi. 3 adet dönemi bekledim kist geçti. Sonra bebek istediğimizi ama olamadığını söyledik. İlaçlarımı değiştirdi duphaston verdi bana 7 ayda öyle geçti derken toplam 1 sene sonra hamile olduğumu ansızın öğrendim.