Rmysnrrr Nurcanben benimde özel hastne ben bir ay öncesinden zor buldum randevu bence hastaneden hastaneye değişiyor 🙃
Rmysnrrr CydBzl ben 20 haftalığım şuan sadece 2 kere girdim ultrasona hareketliydi hep, bakalım detaylıda napacağız 🥲
Simayla Rmysnrrr bugün gittim canım ben bol su iç çikolata ye ve ac gitme biz gittik tam tok yada ac değildim göstermedi yüzünü falan çok uğraştı doktor bişeyler ye yürü biraz dedi Bi sıkışık olmak lazım bol su iç şükür iyi çıktı ama baya uğraştırdı bizi