Hiç fark etmiyor ben geçen hafta girdim detaylıya. Girmeden evvel sağlam bir kahvaltı yaptım sonra içeri girmeden de çikolata falan yedim hareket etsin diye ama bana mısn demedi başından sonuna kadar uyudu paşam. Doktor epey bi dürttü ona rağmen uyanmadı allahtan yüzü dönüktü de görebildik ama organlarına bakarken baya uğraşmak zorunda kaldı karnıma falan bastırdı epey çok rahatsız edici oluyor oda ama napalım herşeyini gördü çok şükür. Demek istediğim kaç defa aç girdiğim oldu usg ye kımıl kımıl oynadığını gördüm sanırım aç tok fark etmiyor bebişib keyfine göre değişiyor uyanık olması :)