İlk hamileliğim de kumraldan sarıya döndüm açıcıyla ama dışarda yapıldı kokuya maruz kalmadım. İkinci hamileliğim sarıydı saçlarım kızıl- bakır yaptım saçımı 34. Haftamdayım 24. Haftadan sonra boyadım ilk 5 ay hiç boyamadım. Açıcı sürülecekse bile kokuya maruz kalmayın diyor doktorlar ama diplerin çok koyu görünmüyor açıcı olmadan da daha yumuşak bi tona geçersin gibi kuaför ile bi görüş açıcı olmadan da işlem yapılır gibi saçına