Shibalba NewMom__ 5, 9 ve 12. Haftalarda kesen yani kanama oldu Ama şükür herşey yolunda, olumlu düşünün
Masell NewMom__ benim de kanama alanları vardı progestan kullandım şuan 32 haftalık oldum şükür iyilesti
Susamana Yaa hepinize geçmiş olsun. Kizlar peki kahverengi lekelenme yaşadınız mı özellikte 9 haftalıkken
Mervearslanq Bende yaşadım aynı sorunlari Dr gorunmelisiniz. Progestan fitil veriyor biraz dinlenmeniz gerektiğini söylüyor.2 güne toparlandım. Çevremdeki kadınların çoğu yaşamış bu durumu biz şimdi 28 haftalık olduk 🧿