NewMom__ benimde kese cevremde kanamam vardı iç kanama ydı yani camasırıma lekelenme gelmiyodu, doktorum istirat etmemi söyledi birde duphaston hap verdi cok şükür suan 19 haftalığız, coğu gebelikte ilk 3 ay sebepsiz kese cevresinde kanama görülebiliyomuş zaten