Hastane çantama
yeni doğan 3 lü takım koymusum hep
Zıbın - tulum - şapka
( tulumlar eldivenli ve ayaklı ) ekstra corap ve agız mendili ekledim hepsine birer çift.
Alt üst olarak o 5li takımlardan 1 tane almışım.
Tecrübeli anneler merakım şu ;
Hastane çantasında tulumlu takımlar daha mı zor olur
Alt üst takım mı almalıyım acaba .
Göbek kordonu için tulum daha rahat olur dıye dusunmustum kafamı karıstırdılar 🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️