tugcedoganay1 @Eksijelibon ahhaha bizde çok yedik ama önemli olan çileğe dokunup vücuda dokunmayın derler ya
tazeanne_20 tugcedoganay1 ben ciğer hiç ellemedim. Et kıyma kullanacaksam da eldivenle dokundum ve sürekli yıkadım ellerimi ama bakalım kız basıl gelecek
desertrain tugcedoganay1 annem bana hamıleyken kabak cekırgıne aşermiş bacağına dokunmuş ve benim lekem var bacağım da. bende hamıleyken çilek mı Kiraz mıydı yedim denemek amacıyla ayağıma dokundum oldu tesadüf mü bilemiyorum ama 😂😂🎉
Kalbiimde2can Ben bunu denemek amacli cilek yedikten sonra elimi yikamadim ve (yerini nasil anlaticam bilmiyorum🤣) bosluguma belime dogru elledim ve oglumda tamda orda lekeli dogdu ama cok tatli duruyor allahtan🤣
Neh26 tugcedoganay1 bizde de öyle derler çilek ve ciger için. Benim kızımında 2 kaşının tam ortasında leke var çok hafif ama neden oldu bilmiyorum
4mevsim_1anne cahilelafanlatamazsinyorulmaa hayir hiçte hurafe deil bende oldu hemde cilek lekesi bildiğin 😁
lilamor_ tugcedoganay1 aileyle üç senedir beraberim geçici durmuyo. doktora sordular mı bilmiyorum. cildi de hassas gidecek gibi değil.
Kalbiimde2can tugcedoganay1 o yüzden dikkat ediyorum elledigim seylere sonra yikiyorum insallah unutup basima is almamisimdir🤣
Eflinnisa tugcedoganay1 bazıları hurafe diyor ama bence gerçek yersen değilde vücuduna sürersen çocukta oluyor ben ilk oğluma hamileydim kurbana bayramına denk geldi sürekli etlerle ciğerler uğrastım dogradım baldırım kaşındı heraldi hatırlamıyorum elimi yada üstüme sürdüm oğlumun baldırında bildiğin 2 yerince ciğer lekesi var