Arkadaslar bende 14.haftadayim yalniz vajinamda cok kasintim var mantar enfekssiyonu var dediler 10gun once fakat ilac yazmadilar idrar enfeksiyonu var deyip antibitiyotik verdiler mantar icin bisey vermediler devlet hastanesini bu yuzden sevmiyorum bastan savma oluyor ya kendi doktoruma gidecem ins gec kalmamisimdir cok tedirginim.bunun diisnda belirtilerim azaldi bulantilarim bitti