YagmurAnnesi Ayıptır söylemesi dün lavaboya gittim hiçbir şeyim yoktu idrarımı yapacak zaman kasıklarıma bir an da ağrı girdi, ağrıdan nasıl çığlık attığımı anlatamam bile. Bazen kasıklarıma ağrı giriyor, onun dışında da sorun yok çok şükür.
CerenErenAnkarali YagmurAnnesi idrar yolları enfeksiyonu olabilir hamilelik deme bende öyle dedim ileri derece enfeksiyon çıktı
YagmurAnnesi Supersmomm 14+1 iz. Bazen hissediyorum ama damar atiyordur herhalde. Benim icin henuz erken en az 19 haftalarda hareketler hissediliyormus.
Supersmomm YagmurAnnesi evet öyle diyolar genelde fakat ben 15 haftaya girdim seğirme hissediyorum arada bi nedeni nedir acaba 🤔
-Elif- Bizde 14+0 👼🏻 Benmde hafif kasıklarımda ağrı var onun dışında belirgin bi belirtim yok , o yüzden sürekli endişeleniyorum herhangi bi sorun oldu mu iyi mi diye 😕 sanırım hareketlerini hissedene kadar bu durumdan kurtulamicam 🙈
Prm93 Supersmomm oh be sonunda biri bu soruyu sordu bende 13+5 bende ara sıra hissediyorum😊 yazıları okuyorum bağırsak hareketleridir falan diyorlar arkadaş bu bağırsaklar 25 yıldır niye hareket etmiyordu diyorum kendi kendime 😊
Supersmomm Prm93 hahhaahha al bendende o kadar 😂 Baya baya hissediyorum ben o hareketleri özellikle gece yatınca kıpırdak kıpırdak biseyler hissediyorum umarım bağırsak değil bebeğimizdir 😍😍🤗
MerveYeilyurtahin Bende yarın 14 haftalık oluyorum 🙏 bulantılarım bitti nerdeyse kızlar sizinde bitti mi ? 15 gün önce kanamam olmuştu yatıyorum pazartesi kontrolüm. Ama kendimi çok iyi hissediyorum. Ara sıra kasık ağrım oluyo o kadar. Bıçak gibi ağrı giriyo ama uzun sürmüyo allahtan.
Suskunn En buyuk sikayetm kabizlik hamile kaldigimdan beri su son zamanlar cok cekiyrum ne yapicam bilmiyorm vitaminler yapio olabilir mi kzlar onlari kullanmaya basladigimdan beri oluyo 😑😏🙄
Lcy Bendede koku hissiyati ve bulanti gitti bi sabahlari sanki böle kusmam lazimmis gibi hissediyorum kafadan herhalde ama migde bulanti yok