Yayuze 28 günlük olduk 2 kez yoğun bakımda kaldı şimdi çok şükür iyiyiz evdeyiz günü geldikçe kendine daha çok geliyor sürekli uyku hâlinde anne karnında gibiydi emmiyordu şimdi emmeye başladı biberonla sağıp veriyordum şimdi meme emiyor erken doğum yapan anneler Allah yardımcımız olsun çok zor 🥲