esinceeee sebolat vücut öyle bir mekanizması var ki demişti doktorum sağlıksız gebeliği asla kabul etmiyor ben daha iyisini yaparım deyip vücuttan atıyormuş kromozomsak bozukluk olan tüm gebelikler genelde devam etmiyor bu yüzden aşkında sevinmeliyiz çünkü sağlıksız gebelik sürdürmek sabır gerektirir Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın bir sonraki gebeliğin daha iyi ve sağlıklı olacaktır inan benim de aynısı başıma geldi herkesin başına gelebilir moralimizi yüksek tutalım
sebolat esinceeee Daha net bir şey yok ya inşallah dediğiniz şey yoktur tabi ben umudumu yitirmedim ama yaşayıp güzel sonuç alanlar varsa diye destek bekledim. İnşallah herkes sağlıklı bebekler gelir dünyaya ☺️
nurdan1091 Benim ilk gebeligimde kesede vardı kalp atışında vardı ama 9. Haftada kalbi durdu. Kese büyümedi. Şimdi 5 haftalık hamileyim kese gorundu ama boş olur mu bilmiyorum
BurcuArya35 BurcuArya35 Feyzabeyoglu umarım öyledir canm kısa zamanda netleşir zaten gönlüne göre olsun inşallah 🥰
Aslii35 Eceselo1759 yaa zaten doktor 1 hafta sonra tekrar gel diyor normalde ben o zaman 7. Hafta da olmam gerekirken kese 6. Haftada kalmış büyümemişti
begummsfrgl Arkadaşlar merhaba, bugün 9+1 haftalık hamileyim adet tarihime göre, bir hafta önce doktora gittiğimde bebek görünmedi ve kese boyutum henüz 20 mm. Yolk ve sac göründü bebek yok. Bilginiz var mı sizce geç döllenme olabilir mi
Kbra940306 Eceselo1759  Bende tam 6 haftalık olduğum da gittim babada boş gebelik dedi. Kalp sesi yok dedi emriyo oluşmuş ama gelişmemiş dedi. Haftaya gel alalım dedi sizce 8. Haftayı beklemeli miyim?
Eceselo1759 Kbra940306 alttan muayene etti mi peki yolk saca baktı mı bence kesinlikle beklemelisiniz 🌸
Eceselo1759 Kbra940306 bende hemen hemen 6 haftalıktım bebeğim yoktu kese boştu 7+5 te bebeği gördük kalp atışını duyduk
Mcg21 Korkma canım benim 5 haftalıkken keseyi gördük 7 haftalıkken kalbini duyduk daha erken bence senin bekle doktorunu değiştir başka doktora gözük bence
Tugceocal sebolat Canım benım 5.haftada kese boştu bende öyle sanmıştım çok ağlamıştım 1 hafta sonra gittik kalp atışını duyduk hayırlısını iste sen Allahtan 🙏