Merhaba arkadaşlar, gebeliğimin 5. Haftasının içindeyim. Şu anda hem bir hastanede hem de özel kliniğe gidiyorum kontrol için, hangisinde devam edeceğime karar vermek istiyorum ama hastane her şey yolunda derken klinikteki doktor boş gebelik riski olabileceğini söyledi. Makinemden kaynaklı da olabilir dedi ama net bir şey olmadığından haliyle stres oluyor. Yaşayan var mı aranızda? Yorumları bekliyorum.