xzxzxzxzxz Deletedmom_116 kız bebişş bilmiyorum ya nedense hala minicikmiş gibi hissediyorum doğduğu zaman heralde inanıcam büyüdüğüne😂😂
Prensesannesi15 xzxzxzxzxz nst de bnm de ağrım var ama bnm sancım gce oluyor gnllikle dedim sancısı olursa gelsin dedi hftya Bi dha gl dedi sancının düzensiz olup olmadığını takip et demiştir
xzxzxzxzxz Prensesannesi15 evet öyle söyledi bakalım cumartesi gününe randevu alacağım nst de çıkacakmı yine
xzxzxzxzxz Prensesannesi15 normalde hep cumaya alıyordum cumartesi tam 35 haftalık olacak o yüzden cumartesi almayı düşünüyordum ama verirler mi bende bilmiyorum soracağım vermezlerse yine cumaya alacağım
Canisi50 Uygulama ya göre son 47 gün sezeryanla alırız denildi gün vermedi henüz 38-39 o haftalar alırız dedi bklm kısmett
Busraakay_26 xzxzxzxzxz benim de 39 😂 bende de bir rahatlama geldi ne doğum korkusu var ne şey sanki başka biri benim yerime doğuracak 😂