xzxzxzxzxz Bizim son 39 günümüz.. Çok az kaldı ama sanki çok varmış gibi geliyorr Sizlerin kaç günü kaldııı neler hissediyorsunuz🥹 Ben çokkk heyecanlıyım arada bir doğum korkusu geliyor ama korkunun ecele faydası yok diyip bekliyorum 😂😂
Deletedmom_116 xzxzxzxzxz Aaa bizde 39 🤣🤣Korku yok ama acı var bı vuruyo aklım cikiyo delcek gibi 😂😂Gelsinn artık çok zorladı
Prensesannesi15 xzxzxzxzxz son 21 gün ama her an doğabilir her gün gece sancım oluyor haftaya doktora gdecem Bi daha sabırlanıyor artık bişey yapamıyorum doğum çantası hazı bekliyoruz oğlumuzu 37 haftalık olduk bugün 2. Gebeliğim 2. 5 yaşında kızım var bide hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏😊😊
xzxzxzxzxz Deletedmom_116 bende vurması sorun değilde sürekli nefesim daralıyor alışık değilim göbeğim benden önde gidiyor 😂😂 ne rahat oturabiliyorum ne rahat uyuyabiliyorum rahat nefes almayı özledimmm ve bebeği de çok merak ediyorum hemencik doğmasını istiyorum sağlıklı bir şekildee🥹🥹
Deletedmom_116 xzxzxzxzxz ah o nefes darlığı bendede var yatsam Uatamiyorum kalksam kalkamıyorum vuruyo iyi hoş ama bazen bı vuruyo deliyi matkapla zannediyorum😂😂
xzxzxzxzxz Prensesannesi15 benimde sancılarım var ara ara nstde de kasılma çıkmıştı doktor takip et dedi ama anlayamıyorum 😬
Canan-02 Prensesannesi15 bende son 27 gün sancılarım arttı iyice sende de varmış aynı durum benim ilk gebeliğim her sancıda doktora gitsemmi diyorum ama suyum falan gelmedi yani bez koyuyorum ıslanma yok
xzxzxzxzxz Deletedmom_116 hhahshaja evett ya sanki kolunu karnımdan çıkarıcak gibi oluyor 😂 birde bebek aslında büyüdü ama sanki hala karnımda minicik birşey var gibi hissediyorum hiç büyüdüğünü hayal edemiyorumm😂
Prensesannesi15 xzxzxzxzxz nst de bnm de ağrım var ama bnm sancım gce oluyor gnllikle dedim sancısı olursa gelsin dedi hftya Bi dha gl dedi sancının düzensiz olup olmadığını takip et demiştir
Deletedmom_116 xzxzxzxzxz niye kız vurdygunda Minnik olsa acitmaz resmen matkap darbesiyle deliuo karnımı 😂😂😂 kocaman oldular kısmı erkekmi bebiş
xzxzxzxzxz Deletedmom_116 kız bebişş bilmiyorum ya nedense hala minicikmiş gibi hissediyorum doğduğu zaman heralde inanıcam büyüdüğüne😂😂