Riskli bir durumum yok . Çalışıyorum 08.30 -19.30 ve bu saatten sonra eve gelip yemek temizlikle uğraşıp üstüne yürüyüşe çıkıyorum . uyuduğum saat biri buluyor . bunları yaparken tabiki kendimi yormadan yapmaya çalışıyorum . Riskli bir durumunuz yoksa eğer kendinizi yormadan yapabilirsiniz tabiki sevgiler