25 teyim kendime yüklenmeden yapıyorum kesinlikle. Süpürüyorum silmiyorum bazen açık yerleri silmeye çalışıyorum eğilip kalkmakta belim ağrıyo çünkü kirlenince eşim siliyo sağolsun . Toz alıyorum günlük işleri banyo yıkama vs hergün olmasada yapıyorum yoksa basa çıkılmaz diye. Bence bebek herseyden önemli ya ama yavaş yavaş yorulmadan yapmaya çalışıyorum