Deletedmom_116 Leylak12 34+2 toz bı an önce dogursam diye dua ediyorum ama Erken az 🤣🤣Çünkü artık nefes alçak yerim yokk
anneoluyoruuumm16 Leylak12 vallaha 7+2 yım bende doğurmak istiyorum. Bulantı beni mahvetti hiç gebelik sevincim heyecanim kalmadı diyebilirim bir an önce doğurup kurtulma derdindeyim