Anneolmak188 Kızlar 40. Haftamdayım doktorun beni 3 günde çağırması gerekmiyormu beni 1 haftada bir çağırıyor ya çocukda sorun olursa ben nasıl anlicam dedim ben anlayamam ki dedi sende anlayamazsın dedi
Busrayasin2351 Anneolmak188 40.haftaya girdiysen 3 günde bir çağırması lazım benim doktorum öyle söyledi
Busel Anneolmak188 yani dediğiniz gibi olması lazim bende ozeldeyim 39u bitirdim. 40a sayıcaz normal tarihim 2 mayıs 8 mayısa kadar bebegin kilosuna göre bekleriz gelmesi için dedi yarın kontrolum var bakalim ne diyecek
Anneolmak188 Esraliiii Sidarim Busrayasin2351 Busel Kızlar bide özelde daha çatı muayneside olmadım ben siz ne zaman oldunuz
Esraliiii Anneolmak188 yok artık devlet mi canım bende 41 kızımı doğurdum doğdugu an kaka etti bunları onlar daha iyi bilmeli aslinda
Sidarim Ben 40 haftaya girdi 3 gün sonra rdv var 1 mayısta da doğumum var doktor riske atmak istemiyor
Sumeyyeolmez Anneolmak188 catı muayneis bile yapammaları sacma ya catın darsa boşa bekliyorsanız. Çok riskli sanki sezeyan için sın anı bekliyor gibi suni sancıyla en kötü başlatması gerekirdi
Anneolmak188 Busel temkinli bekletse bişey demicem ama saldı yani ya Allah korusun bişey osla benimde 2 mayıs doğum gözüküyor ama yok
Busel Anneolmak188 valla bilemedim kuzum her defasında kontrol ediyor bende syan herhafta gidiyorum aksi bir durumda gel dedi zaten de bu haftadan sonra zaten doğum olacak 8 mayistan fazlasını beklemem dedi. Ama bisey olsaydı zaten her gidişinde gorurlerdi diye dusunuyorum
Busrayasin2351 Anneolmak188 ben 39+6 da oldum doğumu tetiklediği için doktorum hemen yapmadı hatta bazı doktorlar hemen doğum öncesinde yapıyorlarmış
Anneolmak188 Esraliiii Busel Ben acile gittim orda yaptılar devlette alttan onun dışında özeldeki sallamıyor