Merhaba kızlar, 6+3 haftalık hamileyim bugün doktor 2 ayrı kese gördü birinde bebek var kalp atışı de var çok şükür ama öbüründe bir şey göremedik. Sizce o kesede de bebek oluşur mu başna böyle bir şey gelen var mı . Çok çok isterim onda da bebek oluşmasını bir bebeğimi kaybetmiştim çünkü (😔