Nmhrkl 25te yaptırdım akşam yemeğinden sonra yemedim sabah 9da gittim içeceği verdiler 5 dk içerisinde bitirin dediler gazoza benzer tadı vardı ben tatlı şeyler içmeyi sevdiğim için o kadar zor olmadı içmesi ama aç karnına biraz mideyi rahatsız ediyor 1 saat sonra şekerimin yükseldiğini anladım biraz rahatsız etti midem bulandı karnım ağrıdı ateş bastı 2 saat sonunda yavaş yavaş geçti şekerim de sınırda çıktı bu yüzden az da olsa zorlandım bence