Nmhrkl bende 26.haftamda yaptırdım. Akşam ondan sonra bir şey yiyip içmedim. İlk olarak kan tahlili verdim , sonrasında beş dakika içerisinde verdikleri içeceği içtim. Hemen arkasından bir daha verdim. Bir saat sonra tekrar, ondan da bir saat sonra tekrar verdim. Şöyle yani ilk olarak aç içeceği içtikten sonra 10:30-11:30-12:30 da. Toplamda dört kez kan vermiş oldum. Beni etkilemedi baygınlık hissi felan olmadı, ilk saatte dışarıda gezdim hatta vakit geçirdim son saatlerde hastanede oturdum. Çok şükür çıkmadı da şekerim.