gneak 25+5 im 4 kilo almıştım geçen haftaya kadar bu sabah bir baktım 6 almışım bayram bana yaramış 😂 ben kiloyu hiç takmıyorum bebeğim sağlıklı olsun da ilkinde 20 kilo almıştım toplamda bebeğim hep 2 hafta önden gitti 38 de doğmasına rağmen kilosu iyiydi bunda kilo almadım aslında çok da güzel besleniyorum ama bebek 1 hafta geriden geliyor doktor sürekli protein ye demir sağlayacak şeyler ye diyor inanın benim kadar tavuk et balık yiyen yoktur her hafta 3 ünü döndürüyorum sırasıyla süt yumurta da öyle daha ne yapayım ineği mi ısırayım