Buketterenn Mumofprincesss Melis , Ece , Ebrar üçüde çok güzel benim oğlum olacakmış ama oyüzden koyamayacağım 🫠
Haticenuuur Mumofprincesss benimde kızım olacak Aren ismini çok istedim ama olmadı Asel Azra koyacağım ismini belki damada fikir olur 🌸
asilbabysmother Benim de son 8, oğlum olacak Allah nasip ederse. Kız olsaydı güneş ya da rüya isterdim. Her zaman sadelikten yanayım 🌸
Aysun_demirelli23 Nurrtn 37.4 1mayisda sezaryen olacağım Rabbim nasip ederse benimde kız sizin ne zaman belli mi doğum